Veelgestelde vragen
Mijn smartphone krijgt geen meldingen meer
Het kan voorkomen dat na een update u geen meldingen meer krijgt op uw smartphone.
Wij raden u aan om alle instellingen in uw app na te lopen.
Mocht dit niet lukken, neem gerust contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.
Ik heb een geel driehoek op mijn bedieningspaneel
Het is uw systeem niet gelukt om een PAC 1 of PAC 2 doormelding te maken.
Meestal lost dit vanzelf op door de volgende doormelding af te wachten.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.
Mijn brandmelder geeft een loos alarm
Een brandmelder is gevoelig voor stof, aanslag of spinnenwebben. Dit kan ervoor zorgen dat er een loos alarm kan ontstaan.
Het duurt ongeveer 3 minuten voordat het alarm stopt met afgaan. Ook wanneer de batterij laag is, kan een loze melding ontstaan.
Door onderhoud aan uw systeem te laten doen voorkomt u nodeloze meldingen.
Neem contact met ons op wanneer het alarm niet stopt, op telefoonnummer 085-4010240.
Ik wil graag mijn alarmcode wijzigen
Als u uw alarmcode wilt wijzigen, neem dan contact met ons op. Dit mag via het contactformulier of door ons te bellen op 085-4010240. Wij helpen u graag.
Ik krijg mijn alarm niet ingeschakeld
In de meeste gevallen staat er ergens nog een zone open. In uw systeem kunt u zien welke zone openstaat.
Heeft u alle zones gesloten en blijft het niet mogelijk om uw alarm in te schakelen?
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.
Ik heb storing buiten kantoortijden
U kunt ons altijd bereiken op telefoonnummer 085-4010240, ook op zon- en feestdagen.
Heeft u een storing dat niet meteen opgelost hoeft te worden? U kunt deze melden bovenaan onze website op de link “Ik heb een storing”.
Wij zullen de storing tijdens kantooruren voor u oplossen.
Ik heb een stroomstoring gehad en mijn systeem blijft een storing geven
Bij een stroomstoring komt het vaak voor dat uw systeem geen doormelding meer kan maken. Dit veroorzaakt dan storingsmeldingen in uw systeem.
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240, wij kunnen dit voor u oplossen.
Hoe installeer in de app op mijn smartphone?
Heeft u vragen over het installeren van de app, wij kunnen u helpen op telefoonnummer 085-4010240.
U mag ook altijd een mail sturen naar info@efassecurity.nl.
Wat houdt een onderhoudscontract in?
Een onderhoudscontract wordt op maat aangeboden.
Wij komen jaarlijks bij u langs om uw systeem te controleren, updates uit te voeren en de batterijen en accu’s te vervangen.
Een onderhoudscontract voorkomt nodeloze meldingen in uw systeem.
U kunt daardoor zorgelozer wonen.