Veelgestelde vragen
Mijn smartphone krijgt geen meldingen meer

Het kan voorkomen dat na een update u geen meldingen meer krijgt op uw smartphone.
Wij raden u aan om alle instellingen in uw app na te lopen. 
Mocht dit niet lukken, neem gerust contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.

Het is uw systeem niet gelukt om een PAC 1 of PAC 2 doormelding te maken.
Meestal lost dit vanzelf op door de volgende doormelding af te wachten.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.

Een brandmelder is gevoelig voor stof, aanslag of spinnenwebben. Dit kan ervoor zorgen dat er een loos alarm kan ontstaan.
Het duurt ongeveer 3 minuten voordat het alarm stopt met afgaan. Ook wanneer de batterij laag is, kan een loze melding ontstaan. 
Door onderhoud aan uw systeem te laten doen voorkomt u nodeloze meldingen. 
Neem contact met ons op wanneer het alarm niet stopt, op telefoonnummer 085-4010240. 

Als u uw alarmcode wilt wijzigen, neem dan contact met ons op. Dit mag via het contactformulier of door ons te bellen op 085-4010240. Wij helpen u graag.

In de meeste gevallen staat er ergens nog een zone open. In uw systeem kunt u zien welke zone openstaat.
Heeft u alle zones gesloten en blijft het niet mogelijk om uw alarm in te schakelen?
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.

U kunt ons altijd bereiken op telefoonnummer 085-4010240, ook op zon- en feestdagen.
Heeft u een storing dat niet meteen opgelost hoeft te worden? U kunt deze melden bovenaan onze website op de link “Ik heb een storing”.
Wij zullen de storing tijdens kantooruren voor u oplossen.

Bij een stroomstoring komt het vaak voor dat uw systeem geen doormelding meer kan maken. Dit veroorzaakt dan storingsmeldingen in uw systeem.
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240, wij kunnen dit voor u oplossen. 

Heeft u vragen over het installeren van de app, wij kunnen u helpen op telefoonnummer 085-4010240.
U mag ook altijd een mail sturen naar info@efassecurity.nl.

Een onderhoudscontract wordt op maat aangeboden.
Wij komen jaarlijks bij u langs om uw systeem te controleren, updates uit te voeren en de batterijen en accu’s te vervangen.
Een onderhoudscontract voorkomt nodeloze meldingen in uw systeem.
U kunt daardoor zorgelozer wonen.