Veelgestelde vragen
Mijn smartphone krijgt geen meldingen meer

Het kan voorkomen dat na een update u geen meldingen meer krijgt op uw smartphone.
Wij raden u aan om alle instellingen in uw app na te lopen. 
Mocht dit niet lukken, neem gerust contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.

Er zit een storing in uw systeem. U kunt op het bedieningspaneel of in de app op uw telefoon alvast kijken of u kunt zien in welke zone de storing zich bevindt.
Neem hierna contact met ons op via de knop hierboven of via ons telefoonnummer 085-4010240. Dan lossen wij de storing voor u op.

Een brandmelder is gevoelig voor stof, aanslag of spinnenwebben. Dit kan ervoor zorgen dat er een loos alarm kan ontstaan.
Het duurt ongeveer 3 minuten voordat het alarm stopt met afgaan. Ook wanneer de batterij laag is, kan een loze melding ontstaan. 
Door onderhoud aan uw systeem te laten doen voorkomt u nodeloze meldingen. 
Neem contact met ons op wanneer het alarm niet stopt, op telefoonnummer 085-4010240. Ook voor het aanvragen van een onderhoudsconract kunt u bellen of ons contacten via het contactformulier.

Als u uw alarmcode wilt wijzigen, neem dan contact met ons op. Dit mag via het contactformulier of door ons te bellen op 085-4010240. Wij helpen u graag.

In de meeste gevallen staat er ergens nog een zone open. In uw systeem kunt u zien welke zone openstaat.
Heeft u alle zones gesloten en blijft het niet mogelijk om uw alarm in te schakelen?
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.

U kunt ons altijd bereiken op telefoonnummer 085-4010240, ook op zon- en feestdagen.
Heeft u een storing die niet meteen opgelost hoeft te worden? U kunt deze melden bovenaan onze website op de link “Ik heb een storing”.
Wij zullen de storing tijdens kantooruren voor u oplossen.

Bij een stroomstoring komt het vaak voor dat uw systeem geen doormelding meer kan maken. Dit veroorzaakt dan storingsmeldingen in uw systeem.
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240, wij kunnen dit voor u oplossen. 

Wij kunnen u een duidelijke handleiding sturen waarmee u snel de app op uw telefoon kunt installeren.

Een onderhoudscontract wordt op maat aangeboden.
Wij komen jaarlijks bij u langs om uw systeem te controleren, updates uit te voeren en de batterijen en accu’s te vervangen.
Een onderhoudscontract zorgt ervoor dat uw systeem altijd up-to-date is en hierdoor is de kans op een nodeloos alarm kleiner.
Neem contact met ons op om een onderhoudscontract af te sluiten via de contactknop of via 085-4010240.

Staat uw vraag er niet bij, dan horen wij graag waar we u mee kunnen helpen.
U kunt altijd een bericht sturen via onze contactknop.
Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op 085-4010240.