Veelgestelde vragen
Mijn smartphone krijgt geen meldingen meer
Het kan voorkomen dat na een update u geen meldingen meer krijgt op uw smartphone.
Wij raden u aan om alle instellingen in uw app na te lopen.
Mocht dit niet lukken, neem gerust contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.
Het uitroepteken op mijn bedieningspaneel knippert geel
Er zit een storing in uw systeem. U kunt op het bedieningspaneel of in de app op uw telefoon alvast kijken of u kunt zien in welke zone de storing zich bevindt.
Neem hierna contact met ons op via de knop hierboven of via ons telefoonnummer 085-4010240. Dan lossen wij de storing voor u op.
Mijn brandmelder geeft een loos alarm
Een brandmelder is gevoelig voor stof, aanslag of spinnenwebben. Dit kan ervoor zorgen dat er een loos alarm kan ontstaan.
Het duurt ongeveer 3 minuten voordat het alarm stopt met afgaan. Ook wanneer de batterij laag is, kan een loze melding ontstaan.
Door onderhoud aan uw systeem te laten doen voorkomt u nodeloze meldingen.
Neem contact met ons op wanneer het alarm niet stopt, op telefoonnummer 085-4010240. Ook voor het aanvragen van een onderhoudsconract kunt u bellen of ons contacten via het contactformulier.
Ik wil graag mijn alarmcode wijzigen
Als u uw alarmcode wilt wijzigen, neem dan contact met ons op. Dit mag via het contactformulier of door ons te bellen op 085-4010240. Wij helpen u graag.
Ik krijg mijn alarm niet ingeschakeld
In de meeste gevallen staat er ergens nog een zone open. In uw systeem kunt u zien welke zone openstaat.
Heeft u alle zones gesloten en blijft het niet mogelijk om uw alarm in te schakelen?
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240.
Ik heb een storing buiten kantoortijden
U kunt ons altijd bereiken op telefoonnummer 085-4010240, ook op zon- en feestdagen.
Heeft u een storing die niet meteen opgelost hoeft te worden? U kunt deze melden bovenaan onze website op de link “Ik heb een storing”.
Wij zullen de storing tijdens kantooruren voor u oplossen.
Ik heb een stroomstoring gehad en mijn systeem blijft een storing geven
Bij een stroomstoring komt het vaak voor dat uw systeem geen doormelding meer kan maken. Dit veroorzaakt dan storingsmeldingen in uw systeem.
Neem contact met ons op, op telefoonnummer 085-4010240, wij kunnen dit voor u oplossen.
Hoe installeer ik de Integra app op mijn smartphone?
Wij kunnen u een duidelijke handleiding sturen waarmee u snel de app op uw telefoon kunt installeren.
Wat houdt een onderhoudscontract in?
Een onderhoudscontract wordt op maat aangeboden.
Wij komen jaarlijks bij u langs om uw systeem te controleren, updates uit te voeren en de batterijen en accu’s te vervangen.
Een onderhoudscontract zorgt ervoor dat uw systeem altijd up-to-date is en hierdoor is de kans op een nodeloos alarm kleiner.
Neem contact met ons op om een onderhoudscontract af te sluiten via de contactknop of via 085-4010240.
Mijn vraag staat er niet bij?
Staat uw vraag er niet bij, dan horen wij graag waar we u mee kunnen helpen.
U kunt altijd een bericht sturen via onze contactknop.
Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op 085-4010240.